תהליכים ארגוניים
תהליכים ארגוניים מתייחסים לתהליכים, לשיטות ולפעולות הספציפיות שבהן משתמש הארגון כדי להשיג את מטרותיו ויעדיו. תהליכים אלה יכולים לכלול פרטים רבים, החל מאופן ביצוע העבודה וקבלת ההחלטות, וכלה באופן הקצאת המשאבים ובניהול סיכונים. ככלל, תהליכים ארגוניים הם הבסיס לפעילות הארגון, והם ממלאים תפקיד קריטי בהשגת מטרותיו ויעדיו. ארגונים בעלי תהליכים מתוכננים, מוטמעים ומנוהלים היטב, הם ארגונים יעילים, אפקטיביים ומצליחים יותר.

השרותים שאני מציעה בתחום התהליכים הארגוניים:
- שרטוט מפת תהליכי העבודה בארגון
- כתיבה וחידוד נהלי עבודה ושיטות פעולה
- אפיון הגדרות תפקיד וחידוד גבולות הגזרה של בעלי התפקידים
- שיפור קשרי לקוחות, חיזוק תודעת שרות ושימור לקוחות
- קידום תהליכי התייעלות בארגון
- מעבר ממיקרו-ניהול למאקרו-ניהול והאצלת סמכויות
- ניתוח ושיפור דפוסי קבלת החלטות
- בניית מודלים לבקרה על ביצוע והטמעת תהליכי עבודה
- מיצוב ומיטוב תהליכי תקשורת אפקטיבית ועבודת צוות
מחשבות בנושא תהליכים ארגוניים

לצלוח את תהליך הקיצוצים בארגון: כיצד ייעוץ ארגוני טוב מסייע לארגון בתהליך צמצומים

בניית צוותים חזקים: החשיבות של תקשורת יעילה ועבודת צוות
